"Mina vänner"-bok

Namn: Nathan Scott
Ålder: 22 år
Utseende: Brunt hår, blå/gröna ögon, ganska lång och väldigt snygg!
Familj: Sin fru Haley och sin son Jamie+sin bror Lucas
Yrke: Basketspelare i NBA
Bästa kompis/kompisar: ingen speciell

Namn: Haley James Scott
Ålder: 22 år
Utseende: Brunt lockigt axellångt hår, ljusbruna ögon och ganska kort.
Familj: Sin man Nathan och sin son Jamie
Yrke: Lärare på Tree hill high
Bästa kompis/kompisar: Lucas Scott

Namn: James Lucas Scott
Ålder: 5 år
Utseende: Blondt kort hår, blåa ögon och ganska stor för sin ålder
Familj: Mamma Haley och pappa Nathan
Yrke: Går i skolan, minsta klass!
Bästa kompis/kompisar: Quintens lillebror, Skills och Brooke!

Detta är var jag skrev i min "mina vänner"-bok här vi bloggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0